Zombi zombie zombie

Usch, usch, usch, jag är så jäkla trött!
Imorse kunde jag knappt stiga upp ur sängen, men vafan, det är ju sommarlov.
Igår kom pappas flickvän Lena över med sina två hundar, Hades och Dimma, sjukt söta hundar.
Kommer inte ihåg vilken ras dom e, med de ser ut som svarta schäfrar.
Så jag skulle va "hundvakt" medans dom stack till stan och hade kul.
Men dom missa bussen och det blev hemmakväll för dom!


Det här är Dimma


Eftersom jag har en tendens att gnälla mycket har jag bestämt mig att se mer positivt på livet.
Om jag ska säga något negativt måste jag också tillägga något positivt (även ibland kan det va svårt).
Ex.
Regnet öser ner utanför fönstret och jag tänker direkt: "fyfan, ska hela sommaren försvinna pga regn"
Det är då jag får tänka också: "jaja, jag behöver iallfall inte springa med tunga vattenkannor och vattna mammas blommor och plantor".

Vad mer har jag då att säga för idag.. hmm.. jo!
Tofu-glass med chokladsmak, helt sjuuukt gott! :)
Så nu kan jag fortsätta tröstäta glass, för man får ju tycka lite synd om sig själv.

Wellwell, det positiva med att va mjölkallergiker är att man går ner i vikt.

Byebye

//explexiat

Kommentarer
Postat av: Olle

Hej! Ville bara tacka för de fina orden. Jag blir jätteglad :) Kul att höra att någon uppskattar mitt skrivande, även om det är lite dåligt på uppdateringsfronten för tillfället.



Så, tack! :)

2010-06-21 @ 23:49:38
URL: http://ollehallberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0