Äntligen är det över!

God morgon alla medmänniskor :)
Sitter layback i soffan och njuter av vädret utanför fönstret och lyssnar på min katt som purrar breve mig.
Idag är det dagen med det stora D.
Yes my friends, we are talkin' about the day. Dagen då kronprinsessan får sin vältränade hunk (ur hennes synvinkel).

Jag har lidit i flera dagar av att radio, tidningar och tv är fyllt av nyheten.
Och sen all reklam som jag bara spyr på. Bröllopsglassen, bröllops-chokladasken, bröllopsljusen.. osv.
Dom gick till och me så långt att tortera mig med 3 timmars tittande på ett repotage om när kungen gifte sig med drottningen.
Nu tänker ni väl, men vafan, sluta gnäll och stäng bara av tv:n. Men så funkar det inte.
Har jag suttit mig vid tv:n så sitter jag. Det blir som om skärmen suger mig fast, varav jag har fått mina fina, fyrkantiga ögon (skämt åsido).

Äntligen slutar all denna horror, och vi människor som vill lyssna på låtar som bara spelas om och om igen, se på amerikanskt skit som gör oss tonåringar mordgalna och tror att vi måste bli banta för att bli snygga, läsa om alla naturkatastrofer som kommer hända när jag dött, får äntligen göra det.
Hurra för mänskligheten! :)

//explexiat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0