Stylish in farmerclothes

Idag åkte jag och min pappa till landet.
Det var dags för den årliga gräsklippar-besöket.
Gräset nådde mig över knäna, det va rätt scary. Jag som då är en fästinghatare såg det inte som något positivt D:
Men vi hade iallafall väldigt goda mackor med oss så jag överlevde :)
Fast det var sjuuuuuuuukt varmt :o Jag svettades som en galning medans jag kånkade runt på en stor, låtande plåtburk som inte klippte gräset som jag ville. Tillslut blev jag galen och klippte vissa kanter som jag inte kom åt med en kökssax. Funkade lite jäkla bra!

Sen på hemvägen måste vi svänga på en mataffär och handla middagen för imorrn.
Då kommer jag på att jag har en för stor, rutig skjorta och en kattröja under det. Jag ser alltså hemsk ut.
Men då tänker jag:
Vafan, om modellerna går på catwalken i dom mest absurda dräkter ska väl jag kunna gå in i en mataffär iklädd lite lantbrukskläder.
Så jag kavlar liksom upp ärmarna, öppnar upp skjortan och sticker ner händerna i fickorna o försöker se oberörd ut. I fucking made it :)

Hade då tänkt laga stekt kött med färskpotatis, men eftersom KOM-köpcenter hade världens jäkla utrensade köttsortiment blir middagen imorgon pyttipanna med stekt ägg :o

// explexiat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0