Sex och mormor

Nu ska jag inte börja detta inlägg med ett hej och sen babbla på om alla oviktiga saker i världen som ingen behöver veta innan jag kommer till själva poängen.

Såhär var det...
Under söndagen, måndagen och en liten bit av tisdagen tillbringade jag mitt dyrbara sommarlov hos min mormor med min storasyster, Jonna.
Eftersom mormor bor långt ute på landet och ägnar all sin tid ute i sin trädgård finns det ingen dator, ingen radio, och bara en tv med kanaler som 1:an, 2:an, 4:an, lokala tvkanalen och nån jävla finsk kanal så är det ju inte någon stor idé att titta på tv. Suck..

Mormor ser bara på tv sent på kvällarna och har då hittat sitt nya favvoprogram. True Blood.
Och det är nu historien blir värre..
Hon har fått en jävla box med hela första säsongen och det gör att min syster bara måste se den!
Jag som vet att True blood bara nästan består av sex försöker säga nej, men båda två röstar ner det.
Så... det slutar med att jag sitter i soffan breve min syster och tittar på när dom har sex på tv.
Emellanåt mumlar mormor också för att bara göra saken värre:
Jag såg inte början, i slutet blir det nog mindre sex.
Vilket gör min syster vill se färdigt hela säsongen.
Fyfan, att se något som liknar en sexfilm med sin mormor är bara inte okej!
Dom borde skriva på baksidan av boxen:
Ej för barn upp till 14 år och vuxna 60+ och äldre.

// explexiat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0