Sunny and rainy

Good day!
Idag hände faktiskt inget spännande, men tack och lov så var det inte totalt urtrist.
Jag är stolt att säga det här.. jag behövde inte ens räkna hur många minuter det var kvar på varje lektion.

Tisdag är den tråkigaste dagen i skolan, eftersom det är inget intressant ämne under hela dagen D:
Men vi slutar iallafall tidigast idag :)

På fredag har vi ingen engelska, så då får vi gå hem kl 14.00. WOHO för mig, eftersom jag, Nani och ett gäng tjejer ska dra in till stan :D Vi måste skynda oss till Myrorna för att Nani ska kolla på ringar.

Kanske in till Monki eller H&M Divide? ;)


Jag tvingade pappa att äta "cup noodles" från WILLYs :D
Väldigt lätta att göra, men smakar knappt något och mina blev lite överkokta ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0