Vampire-maniac

Nu har jag hittat en sån där skitbra vampyrfilm igen!!
Den heter The Vampire Diaries och är jättecool. Tack till Nani för att hon tipsade mig om den :)
Jag har också sett Twilight och True Blood innan den, men just nu känns den här bäst.
Jag blev faktiskt ganska besviken över Twilight, eftersom jag älskar alla fyra böcker som Stephanie Meyer har skrivit, men i filmen hade man klippt bort VÄLDIGT bra delar som man borde ha haft med för att verkligen förstå filmen.
Sen har vi True Blood, ganska orginell, fastän i denna film lever vampyr och människor tillsammans, i princip. Kärlek vid första ögonkast, men det jag verkligen gillar med den är att huvudrollen, en tjej (Sookie), har en gåva, hon hör tankar, skitcoolt XD


Kommentarer
Postat av: Nani Lim

Haha, du som sa innan att den verkade ganska tråkig. Nu är den helt plötsligt bäst? ;] He-he-he....

2009-10-31 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0