Happy Bloody Halloween :)

HAPPY BLOODY HALLOWEEN!!!
Jag tillbringar min Halloween framför datorn..... askul.
Nja, egentligen va det meningen att jag skulle va ute på stan o käka middag me tre tjejer.. but noooope.
Dom ringer typ i sista sekund och säger att dom hoppa av innan och satt o käka pizza tsm. Såå.. det gick åt helvette, eftersom jag va på stan me kompisar redan..
Aja iaf, har sett en kapitel av The Vampire Diaries (LOVE IT!!). Jag e snuvig som fan o har feber, så det e bara för mig o ta lugnt.
FÖRRESTEN!!
När jag klev av tåget och skulle till bussen (för jag va hos pappa) så såg jag en som va utklädd :'D en tjej som va klädd till död geisha.. oh, i loved it ♥
Ska ta det lugnt nu.. och försöka övertala pappa att se på Triple x 1 :3

Heddå // explexiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0