FEST FEST FEST!!!

Idag va det fest!!
Det var massa sköna tjejer, och vi hade skitkul. Vi såg på rum 1408, men eftersom jag e feg när det gäller skräckfilmer satt jag och höll för öronen och kisade XD Tillslut satte jag mig på golvet me Elin och ritade, vi båda är skiträdda för skräckisar.
Vi gjorde olika saker sen, snackade, åt snacks, spelade kort, lyssnade på musik.
Festen hölls hos Elin btw.. Elins blogg --> http://bahrman.blogg.se/. LÄS DEN!! :D
Jag bestämde mig att sova över, så nu ska vi se på Bond. Vi båda ska sen sova tsm i en soffa (man viker ut den så blir den en dubbelsäng), för vi är rädda att drömma mardrömmar XD
Gonatt på er!! :)

Kramar // explexiat

Kommentarer
Postat av: Nani Lim

Lilla hanna. Filmen vi såg var INTE läskig! Höll nästan på att somna där nere tsm med Dalia x]

2009-10-31 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0